NAROČILO

 

 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA KONTAKTNI PODATKI
PRODAJA IN POSREDNIŠTVO, Wunderhecke.kft
Naslov podjetja: Alsópáhok Keszthely iu.17 Spletna stran: www.cudezna-zivameja.si E- pošta naslov: cudeznazivameja@gmail.com PODATKI O PODJETJU Bančni račun SI56-0234-2026-0938-045 Bic-swift: LJBASI2X ID za DDV: SI76266672 Matična številka: 6605222000 Zavezanec za DDV. SPLOŠNI POGOJI Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.


Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)
2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3. bistvene značilnosti sadik oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4. dostopnost sadik (vsaka sadika ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bila dostopna v razumljivem roku)
5. pogoje dostave sadik ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR(Evrih).
7. način plačila in dostave
8. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci POGOJI :
Kupec je fizična oseba, ki uporablja izdelke za namene izven poklicne in pridobitvene dejavnosti. V primeru, da je kupec pravna oseba (klubi, društva, šole, ipd.) se naročanje in nakup izvršita individualno in plačilo se izvrši po predračunu. Plačilo se izvrši na PRODAJA IN POSREDNIŠTVO, Brigita Gönc s.p . : SI56-0234-2026-0938-045 POGOJI SODELOVANJA Z uporabo te spletne strani se uporabnik strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Uporabnik je obvezan vnašati samo točne, resnične in ažurne podatke. Netočne in neresnične podatke bomo obravnavali kot zlorabo, in jo predali ustrezni pravni službi. Podatke pridobljene preko spletnih obrazcev in pri naročanju, bomo uporabili le v namene poslovanja PRODAJA IN POSREDNIŠTVO, Brigita Gönc s.p . artiklov, ki jih tržimo so sezonskega značaja, kar pomeni da v določenih letnih časih niso dobavljivi. Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnika pokliče na njegovo telefonsko številko,  v primeru, da je to potrebno za izvedbo naročila ali reševanje težav v povezavi z uporabnikom. Ponudnik si pridržuje pravico uporabnike po e-pošti obveščati o novostih povezanih s ponudbo ali delovanjem spletne trgovine, vendar le v primeru, da temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. h delovnih dneh vas bomo obvestili kdaj CENE
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene izdelkov in dostave (poštnine), so v evrih (EUR) z vključenim 9,5% in 22 % DDV. Cene veljajo na dan naročila. Pridržujemo so pravico do napak pri vnosu. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu : Obvestilo o uspešno prejetem naročilu. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. NAČINI PLAČILA Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • z  gotovino ob prevzemu
  • z  gotovino po povzetju *
  • plačilo na tekoči račun spletne trgovine ( plačilo po predračunu )

    Kupcu, ki je naročil izdelek in le tega ni prevzel, lahko vsa nadaljnja naročila storniramo.
FOTOGRAFIJE Fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične. Pridržujemo si pravico do napak pri vnosu. POSTOPEK NAKUPA  Nakupi v spletni trgovini so mogoči 24 ur na dan in vse dni v letu.  Kupec je fizična oseba, ki uporablja izdelke za namene izven poklicne in pridobitne dejavnosti. V primeru, da je kupec pravna oseba (klubi, društva, šole, ipd.) se naročanje in nakup izvršita individualno in plačilo se izvrši po predračunu. Plačilo se izvrši na PRODAJA IN POSREDNIŠTVO, Brigita Gönc s.p . : SI56-0234-2026-0938-045  Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej spletni strani.
NAROČILO BLAGA Želeno blago uporabnik naroči elektronsko preko spletne naročilnice, preko e-poštnega naslova  cudeznazivameja@gmail.com , ali preko telefona na podlagi cenika. Podatki o oddanem naročilu bodo shranjeni pri ponudniku. Naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali z uporabo spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite telefonsko, preko spletne naročilnice za spreminjanje že obstoječega naročila ali pa pošljete po elektronski pošti.
 Veliko artiklov, ki jih tržimo so sezonskega značaja, kar pomeni, da v določenih letnih časih niso dobavljivi.  Naročilo (pogodba) se sklepa v slovenskem jeziku.  PRODAJA IN POSREDNIŠTVO, Brigita Gönc s.p. si pridružuje pravico, da zavrne naročilo, če ga ne more izpolniti pod navedenimi pogoji. POTRDITEV NAROČILA 1. Preverite količino izbranih artiklov 2. Vnesite vaše osebne podatke (ime in priimek, naslov, telefon , e-mail) 3. Potrdite svoje naročilo oziroma ga oddajte s klikom na ¨potrdi ¨  Preden potrdite svoj nakup ponovno preverite količino izbranega artikle, saj še lahko spreminjate količino. Po kliku ¨potrdi¨ se naročilo zaključi, na ekranu pa se vam izpiše : Vaše naročilo je uspešno zaključeno«. Potrdilo o naročilo prejmete tudi na vaš elektronski naslov.  Zavezujemo se, da v obljubljenem roku blago zapakiramo, odpošljemo in vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu. Naročilo lahko prekličete pred prejetim obvestilom o poslani pošiljki. NAROČILO POTRJENO - POGODBA SKLENJENA Najkasneje v roku 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost naročenih sadik  ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poizkusil ponuditi uporabniku ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom " Vaše naročilo je uspešno zaključeno " nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV  Registracija oz. vpisovanje osebnih podatkov v spletni trgovini je nujno za pravilno izvajanje storitev ponudnika. Zavezujemo se, da ne bomo posredovali ali kako drugače trgovali z vašimi osebnimi podatki. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in drugo potrebno komunikacijo.   DOSTAVA IN PAKIRANJE  Dostava je možna le na ozemlju Republike Slovenije.  Dostava naročila bo v primeru plačila po povzetju.  Stroške pakiranja in dostave krije naročnik (prejemnik)  Stroški dostave so odvisni od sledečih dejavnikov:
  • teža naročenih sadik,
  • način plačila (v primeru plačila po povzetju se strošek dostave poviša za ceno pošiljanja po povzetju).
 Po oddaji vašega naročila organizatorju transporta, vas o tem obvestimo na vaš elektronski naslov. Naročene artikle lahko pričakujete naslednji dan oziroma dan za tem. Lahko pa se pojavi nepričakovana napaka – višja sila, za katero ne moremo odgovarjati.  Po prevzetju pošiljke, če gre za rastline, vam svetujemo, da jih postopoma izpostavljate soncu, saj so bile določen čas v temnem prostoru, kjer niso imele svetlobe. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA  Na podlagi 2. točka 5. odstavka 43. č člena, Zakona o varstvu potrošnikov, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2 možnost vračila ne velja za hitro pokvarljivo blago – sadike rastlin in čebulic.  Za ostalo blago kupec lahko v štirinajstih (14) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago, brez kakršnekoli odškodnine. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti na naslov Prodaja in posredništvo, Brigita Gönc s.p. , Dolina pri Lendavi , Glavna ulica 36, 9220 Lendava, ali na e-pošto cudeznazivameja@gmail.com.  Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa.  Stroške vračila krije pošiljatelj sam. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo .  Celotno kupnino vam vrnemo najkasneje v roku 14 dni od prejetja vrnjenega blaga (razen za sadike). IZDAJA RAČUNA, SKLENITEV POGODBE IN PLAČILO BLAGA Podjetje  Prodaja in posredništvo, Brigita Gönc s.p izda račun za naročene sadike. Naročene sadike kupec plača ob dostavi (po povzetju), ob osebnem prevzemu ali po predračunu. Naročene sadike  so v lasti podjetja  Prodaja in posredništvo, Brigita Gönc s.p  do plačila celotne kupnine. GARANCIJA
Sadike imajo garancijo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na spletni strani


KOMUNIKACIJA
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje. VAROVANJE ZASEBNOSTI Obvezujemo se, da bodo kakršni koli osebni podatki pridobljeni preko spletne trgovine v celoti ostali v lasti podjetja Prodaja in posredništvo, Brigita Gönc s.p. (posrednik) ,katere upravljalec spletne strani je Csodasövénny Kft.
Vaši osebni podatki bodo služili izključno potrebam izvedbe in dostave naročila ter obveščanja o novostih preko e-pošte.

ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila.

PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti cudeznazivameja@gmail.com. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.